Friday, January 13, 2012

post godek-godek.

salam alaik.

hari jumaat memang hari untuk berehat. jadi bila dinamakan sebagai hari untuk berehat. maka secara separa automatisnya jari ini pun berehat. gua takda aktiviti hari ni. jadi bila takda kerja lain . gua godek blog gua ni tengok lah apa-apa yang ada. waktu2 senggang memang waktu paling ideal untuk memantapkan ilmu stalking.

oh ya . ini yang gua jumpa.

dari blog http://insolentmusical.blogspot.com/ . terima kasih!

perasaan? sudah tentu gembira dan terharu.takkan la ada org recommend tiba nak marah2 pulak.haha.terima kasih kerana ada juga orang yang menghargai sedikit sebanyak penulisan kurang matang aku.mungkin jika ada post yang sedikit sebanyak boleh improve diri kita masing-masing. sudah cukup sebenarnya. kalau boleh buat orang bahagia? lagi lah happy kan.terima kasih cik blogger.

oh ya. dan aku jumpa ini.


ini bukan soalan matematik.

perasaan? kahkahkah. macammana boleh sesat kau nak search cerita dara boleh jumpa blog aku pulak. ada juga yang nak cuci mata tengok lisa surihani tengok2 salah masuk blog aku.bukan setakat sakit mata. taik mata pun barangkali bertimbun lepas dia tahu blog ni takda gambar lisa surihani yang mantap2. abang , nak gambar lisa surihani sila pergi google. kih3. mungkin juga google image yang masukkan dia dalam blog jantan maskulin dan bukan beautiful nara ini.

ok. ini last one.

dari blog cik minem : http://resultmayvary.blogspot.com . klik untuk tumbesaran.

perasaan? 0.o" haha.tak terkata. dengar tu amira .anda sepatutnya sudah yakin dengan ketentuan ini. dia memang terbalik.hihi terima kasih kepada cik blogger kerana sudi menyinggah.

kesimpulannya , ilmu stalking bukanlah ilmu yang sia-sia. dan boleh diamalkan ketika waktu senggang.haha. terima kasih kepada yang sudi menyinggah : )

No comments:

Post a Comment