Tuesday, January 24, 2012

koleksi kaki

salam alaik.

gua baru jumpa satu penemuan menakjubkan. gua tak pernah sangka gua akan temui benda ini. tapi ini yang gua temui.

ini kaki.

ini juga kaki.

eyh ada dua pasang pula kaki.

kaki tunjuk arah.

kaki tersipu malu.

kaki panjat bukit.

kakikih3

kaki bengkok.

***

hah. atas ini ialah gambar2 kaki dari kamera berbeza. disumbat dengan film berbeza. jadi kesimpulannya? gua memang suka shoot kaki. gua suka shoot. bau tu kena fikir dua kali. kih3 . gambar kaki lagi senang ditangkap dari camwhore. pandang bawah dan terus shoot. bagi sesetengah orang. dia menganggap menangkap kaki membawa sial atau dalam erti kata lain , LAME. tapi apa gua kesah. film gua. duit gua. bukan gua curi duit lu. haha. jangan marah. terpulang pada hak individu lah kan.

ini cuma satu penemuan : P

1 comment:

  1. koleksi kaki lagi berbaloi dr koleksi mulut muncung,betol tak?? heee

    aku suka kaki panjat bukit tuh..

    ReplyDelete