Sunday, June 5, 2011

tribute.

oke.jangan pandang lama-lama.nanti imej buaya akan keluar di skrin.
salam alaik.

post ini berorientasi normal.bukan bi atau gay.lesbo jauh sekali.

dulu zaman sekolah laki dekat saser.aku ada seorang kawan baik.kawan yang dulu selalu teman aku study malam2 tepi padang.sambil story mory pasal awek dia.awek dia sorang lagi.dan sorang lagi awek.dia juga kawan baik yang paling hot di sekolah jiran tunku kurshiah college.dikhabarkan kat kolej tu ada kelab peminat dia.kelab yang mengisi kokurikulum mingguan budak TKC.hihi.gurau.tapi memang dia buaya.eyh.manusia.

kalau kelab peminat itu ada.maka nama kelab peminat itu akan jadi kelab peminat Hariri Manor.orang kata muka dia jamban.eyh.jambu.aku akui.selalunya .dalam geng2 hotties sekolah dan geng skirt pendek bajet comel.akan ada sorang muka yang spoil dalam group tu.tapi kalau group 24/7 ada pengecualia dimana semua muka spoil kena acid.kalau adalah group hotties tu disekolah aku.maka muka spoil dalam group tu ialah aku.sebab hariri si kawan baik aku ni. orang kata hot.orang kata ye.bukan aku kata.

dia pandai.dia bukan budak petaling sosial2 tapi tak jaga pelajaran.muka?huh lagilah dia jaga.body shop .smart shop. semua dia pakai. perempuan? arie tak layan perempuan. dia layan perempuans.tengok bawah katil dia.tak percaya pergi saser.bawah katil dia ada gambar perempuans. budak cheer leader ada. budak brass band ada.kalau dah nama hariri manor.muka jambu.awek kena kasi jaga mutu.

disebalik kesetiaans dia.hariri selalu kena tinggal dengan perempuan.aku pon tak tahu apa masalah dia.muka dah hot.badan dah tough.belajar pandai.pengawas.exco disiplin lagi tu.komander jepam.apa lagi awek-awek nak.tapi awek-awek dia selalu curang dan berlalu pergi.dan pada aku lah dia mengadu. natasha evans. lisa voxx.. nora elmira . farra dato kamal. dan macam-macam lagi nama myspace bajet hot dia lantunkan dekat aku. aku pendengar setia.sebagai kawan baik.aku ada nasihat untuk dia. jangan risau arie. kau memang dilahirkan untuk gay. kih3.

post ini tribute untuk dia.bulan lapan nanti.dia akan terbang tinggi. ke kanada . yah.dan seorang lagi kawan baik aku akan terbang.meninggalkan aku kepanasan selama setahun lagi di seremban.

to hariri manor.gua bukan gay untuk gua cakap gua pon rindu lu.ewwww.

bukti gua turun dewan makan dulu tapi kecewa dewan makan serve pokeball
bukti gua dulu tekun study.kah3
bukti budak kalau dah pandai.sumbat maggie pon tak apa.

* * *
itu gambar dulu-dulu.ketara sangat beza gua dengan arie.sekarang dah tak ketara dah.kah3 berdekah.nak stalk dia pegi facebook cari muhammad hariri.wadepak. aku dah macam mak ayam. =.=

hariri manor.semoga sukses.

7 comments: