Sunday, May 16, 2010

kenapa mata anas berdenyut?

gambar hiasan*
salam alaik.

helo.post ini tercetus kerana rasa ingin tahu anas kepada perkara yg berlaku kepada dirinya.ahaha.korang pernah rasa tak bawah mata korang berdenyut?aku tak tahu sama ada benda ini biasa atau luar biasa berlaku.sebab aku kali pertama mengalaminya.

masuk hari ini da hari keempat bawah mata aku berdenyut.jauh dalam merah hati aku berpendapat bahawa ianya petanda dari yang diatas.sama ada gembira atau duka.tapi aku malas nak memikirkannya.bawah mata aku akan berdenyut-denyut.lagi2 kalau terkena air.atau baru bangun tido.aku ingat aku tak dapat nak tgk pergerakannya.tapi bila aku tgk kat cermin,aku dapat tgk bawah mata aku gerak2.huihh.ulat ke ape ntah bawah mata aku ni.ahaks.

oh ye.mata kanan.penat aku googling.aku cari denyutan mata.denyutan nikmat yang aku jumpa.ahahaha.siot tol.tapi ada gak aku jumpa web2 yang menyatakan ianya petanda buruk.sekali ada jesus2.ahaha.dah sah bertentangan dengan islam.dari laman web bebas pon ada. akan menangisi seseorang la.ada yang ckp dapat duit la.haduih.tapi tidaklah aku daya untuk percaya.kang khurafat jadinya.aku bertanya kat mak aku.n mak aku pon ckp ianya sesuatu petanda.tapi pesannya janganlah kita obses memikirkannya.petanda apakah? kenapa la tak henti berdenyut-denyut.hadoih.

googling terbaik untuk aku pakai datang dari iluvislam.com .tidak perlu untuk kita meletakkan diri dalam keresahan semata-mata memikirkan tanda itu baik atau buruk.kerana semuanya sudah ditentukan.terima sahaja dengan baik.

korang pernah kena? or memang benda ini normal?
kalau ianya petanda.moga2 ianya yang baik2.amiin.
respon please?

p/s : selamat hari guru kepada semua guru-guru tidak kira guru tadika,sekolah rendah,sekolah menengah, guru silat mahupon guru memandu.tanpa guru.kita ragu-ragu.hehe

8 comments:

  1. aku dah kene dulu.die mmg pasal urat saraf kau.xde kaitan ngn duit semua.aku siap tonyoh lagi tmpt mata aku tu .die lme lme baik laa.tp mmg xselesa.

    ReplyDelete
  2. urat saraf aku?huih.kronik x?ahahaha.asyik gerak2 je.ekeke

    ReplyDelete
  3. HHA. :DD
    penah lah.
    orang tua-tua kata ada petanda
    tapi kaw jangan pecaya lak
    takde apa-apa lah

    :DD

    ReplyDelete
  4. ok2.
    hope so.jgn nanti sume tempat denyut2 sudah la.ahaha

    ReplyDelete
  5. petanda tu nas! petanda kaw nak kena cium!

    ReplyDelete
  6. woahhh.
    ko penah kena ke andre?
    AHAHAHA

    ReplyDelete
  7. jiran aku penah kene mcm kau tu...
    lepas 7 hari dia mati kene langgar lori balak...
    HAHAHAHAHAHAHAHAHXD

    ReplyDelete
  8. ko biar benar cab??sial je.ahahaha.

    ReplyDelete