Sunday, May 9, 2010

terima kasih mr rowan atkinson,


salam alaik.

mr rowan atkinson,
terima kasih kerana sudah melarikan anas dari kem tahanan kebosanan.
dari pagi sampai malam anas meronta-ronta ingin keluar.
akhirnya encik rowan sampai.
semenjak aku berhenti kerja.hidup aku bosan.
aku dah jangka.dan seperti diduga.bosan.
nak menunggu tawaran MARA plak suatu penantian.
hope so.tapi aku taknak terlalu obses.

oh ya.yahoooo.
akhirnya anas dah tahu apa nak buat.
gila bohsan kot duduk rumah tanpa arah dan matlamat.
nak baca buku undang2?wakakaka.
itu je reaksi aku.sebenarnya aku tak teruja langsung nak amik lesen.
tak tahu kenapa.haih.

mr rowan,
kau selamatkan petang aku hari ini.
mr rowan tak paham apa saya tulis?
press the translate to english button.
ahahaha.

korang mesti kenal mr bean kan?kalo korang tak kenal maksudnya korang dibesarkan di Timor leste ataupun hutan hujan tropika.tp aku rasa orang asli pon kenal mr bean.Actually , hati ini amat tertarik menarik ngan encik rowan ni.walaupun lawak dia agak bodoh dan sgt kespastikan.tapi encik rowan sangat menggelakkan.penah korang tgk lawak dia korang tak gelak?maksudnya korang buat lawak.

disebalik lawak ayam belanda kat kepala ataupun gaya nak tiru kat exam dan macam2 lagi hal yang dia buat.aku sayang dia.aku sayang dia.walopon komedi dia dah lama tak klua kat tv yang tak abes lg menayangkan adamaya,u tube penyelamatnya.aku rasa mr rowan lg shweet dari adam or dani.tp lisa lg sweet.ok teruskan.

kini aku tidak lagi dipeluk kebosanan.oh.tengs encik rowan atkinson.aku boleh mengintai video-videomu.dengan ghairahnya.

tapi itu tuk harini.
hari esok?huaah.kembali bosan.seseorang.bantu.bantu.

SELAMAT HARI IBU MAK.
ANAS SAYANG MAK.
ANAS NAK BAGI MAK BAHAGIA.
SATU HARI NANTI.MAK DUDUK SENANG.
INSYA ALLAH.

p/s : dapat ke tak dapat.ke dapat ke tak dapat.

2 comments:

  1. blog pink!

    bile test undang2?

    gudluck10000x

    ReplyDelete
  2. ahaha.
    maaf.aku bukan jambu.
    undang2 ari selasa.haihh,

    ReplyDelete