Saturday, May 15, 2010

sumpah aku rindu nak berdikir!



salam alaik.

THE ARJUNAS.
sumpah aku rindu!.sumpah aku rindu!
sumpah aku nak kembali ke setiap malam dikir.
berdikir dan menggila dengan indahnya.
melepaskan peluh2 tension ke tepi.
tension hilang.hati girang.
tidak menghirau step salah ke betul.
janji enjoy.ahahaha.
aku nak berdikir lagi!.

lepas ni kalau korang ada peluang berdikir.
baik korang join.sumpah korang tak menyesal.
korang akan menjerit dengan rianya.
menepuk nepuk tangan keudara.
ahahaha.tolong lah.please.
aku mahu berdikir lagiii.
dorang kata aku over time berdikir.
wakaka.aku peduli apa.
hilang resah gelisah SPM time tuh beb.

oh arjuna.
aku akan rindukan saat bersama kalian.
berhavoc bersama-sama atas pentas tu.
teringat aku masa first time buat show.
pentas punye la kecikk.berhimpit2 sume.
wakakaka.pengalaman makan telur ayam kampung mentah.
sumpah sedap.walopon sedap.aku taknak lagi.ahaha.
zarip dengan marakasnye.
naif dengan gendang ibunya.
kong dengan gendang anak.
kerang dengan gongnya.
bob dengan dikirnya.
jambu dengan suara nyaringnya.
fuuff.
aku rindu.dan aku nak kembali..
SUMPAH!

oleh itu.lagu aku minggu ini.
lagu dikir.heeee.
with that.tq
wakaka.walopon lagu ini macam korang tak paham
korang dengar je lah!
klasik ni

2 comments: