Thursday, October 6, 2011

kain pelikat baru ada gaya.

salam alaik.

gua ada satu hipotesis di sini.jika hipotesis gua salah.nak buat macammana? gua manusia biasa.kalau betul.gua memang layak jadi ahli falsampah.

gua beranggapan bahawasanya lelaki dan kain pelikat sebenarnya ibarat perempuan dan baju kebaya.ok.semua yang bergelar manusia pada dasarnya dilahirkan dengan satu jantina.lelaki ataupun perempuan.dan pada dasarnya lelaki memang jantina yang paling awesome dalam dunia.tanya ja kerja apa yang perempuan boleh buat tapi lelaki tak boleh buat? takda beb.tukang masak? tukang potong rambut? perampas kekasih orang?tukang urut? jururawat? doktor sakit puan? perampas kekasih orang? juru make up?perampas kekasih orang? penjual karipap? perampas kekasih orang?cer cite apa lagi yang lelaki tak boleh buat? haha.

* * * 
bola jaring pun dah jadi makanan budak lelaki.

selepas di kenal pasti.ada satu pekerjaan yang lelaki tak join venture lagi buat masa ni .itupon sebab kekurangan suit yang sesuai.iaitu perenang berirama .jadi,rizalman.sila buat kerja anda.

ok.habis dengan merapu.jadi disini persoalannya apa kaitan lelaki dan kain pelikat dengan perempuan dan kebaya? secara norma masyarakatnya.kain pelikat dan baju kebaya memang dah jadi lauk pakaian rakyat malaysia.baju kebaya? sebenarnya dipakai agar kelihatan sopan tapi sebenarnya nak show off body dengan cara subliminal.cuba bagitahu sikit potongan kebaya mana yang tak obviouskan bahagian pinggang dan dada.ha.dah jumpa? ha tu kebaya afrika selatan gamaknya.menipu! kebaya melayu baba nyonya sememangnya direka untuk menampakkan susuk badan.kerja freemason semua tu.dan perempuan tak payah nak nipu ler kalau pakai kebaya sebab nak tutup badan.kah3.

kain pelikat pula?.ada dua sebab kenapa lelaki suka pakai kain pelikat.satu, pakai kain pelikat membuatkan budak lelaki nampak macam lelaki melayu terakhir.kedua;untuk pengudaraan maksimum.jadi kedua-dua reason ni membawa kepada satu kesimpulan yang tak dapat disangkal lagi.lelaki pakai kain pelikat memang nampak hot.macam perempuan pakai kebaya.

jadi persoalan gua cuma satu.kalau lelaki secara dasarnya terpegun pegan tengok perempuan pakai kebaya belah peha.adakah perempuan pon begitu kalau tengok lelaki pakai kain pelikat?gua mahu jawapan.like seriously.haha.

tapi sebenarnya kain pelikat dan kebaya ada perbezaan yang nyata jelas.kebaya di pakai di majlis kahwin2 dengan harapan ada budak lelaki usha2 dan kagum.dan kain pelikat dipakai golongan maskulin melayu terakhir ke surau-surau berdekatan seperti surau al furqan untuk solat isyak berjemaah.

dan seperti gua bagitahu.terdapat dua je reason kenapa lelaki pakai kain pelikat.dan tidak ada reason lelaki pakai kain pelikat untuk show off badan.ye dak? nak hadap tuhan mana boleh show off2. kih3

sebagai tatapan kaum wanita.gua dah kata.pakai kain pelikat memang hot.hahahaha
adi syazni.single lagi nih.

ok bai.
pandangan kaum wanita? :
http://hanisrazak.blogspot.com/2011/05/lelaki-kain-pelikat-sexy.html
gua mahu jawapan.haha
sekian.

p/s : penulis tengah pakai kain sarong.apa ada hal?

7 comments:

  1. Eh adi ni ex-schoolmate aku dulu.

    ReplyDelete
  2. comel2.. siyes.. bile aku tgk pakwe aku pakai kain pelekat tym kt asrama (otw g dewan makan), rase comel lah :)
    tetapi, malangnya.. skrg lelaki mane nk pki kain pelekat kt lua, kcuali g msjid or dlm rumah je kan.. haha~ cbe pgi Pavillion or KLCC pki kain pelekat. msti sume pompuan tmasuk yg hot2 akan pndang.. hahaha :P

    ReplyDelete
  3. Nice looking chap wearing pelikat. That's the way to keep up the malay tradisional. An example to be follow rather than wearing boxer or shorts.

    ReplyDelete
  4. taip nama adi syazni kat google :)sampai la ke blog anas ni...

    ReplyDelete
  5. selalu orang laki pakai kain pelikat tanpa seluar dalam.

    ReplyDelete
  6. betol! tapi pakai pelekat pon boleh buat rasa feeling2 pakai skirt.. hihhihhh

    http://catatanseorangprimadona.blogspot.com/

    ReplyDelete