Sunday, May 29, 2011

gua lelaki bujang terakhir.

salam alaik.

gua lelaki bujang terakhir.dalam family.kih3.dulu lelaki bujang ada tiga dalam family.abang gua yang kedua.umur 21 dah tamatkan zaman bujang.kahwin masa 3rd year medic di rusia.eyh.tapi kawin orang kelantan dekat malaysia.ya.kahwin awal orang kata.walaupun orang kata kahwin awal takda life lah apelah.gua nampak dia happy je ngan wife dia.now mereka berdua housemanship sama2 dekat hospital sama.apa da hal kahwin awal?

abang kedua gua tu dah pecut dua orang adik beradik gua dalam hierarki perkahwinan.kata orang melayu.langkah bendul.eyh.betul eyh?tapi yang pasti.ini membuatkan akak gua bengang.tak lama kemudian.kakak pertama gua pon melangsungkan perkahwinan.membiarkan tiga lagi adik beradik termasuklah gua yang masih dibangku sekolah membujang.

gua dah tahu.tahun demi tahun.mesti adik beradik gua yang lain akan menghabiskan sisa-sisa bujang mereka kerana usia mereka pon dah dua puluh an.lainlah gua yang masih 19 tapi ramai anonimos yang teka umur gua 23.cit.

tahun ni.giliran abang gua yang first pulak melabuhkan tirai.gua tak tahu nak describe perasaan gua.mestilah happy.tapi rasa hilang pon ada.entah la.disebabkan beza umur gua yang bongsu kurang manja ni dengan kakak dan abang gua sangat nyata jurangnya,gua yakin kakak gua yang sorang lagi ni yang akan memecut gua. konfirm2 lah dia akan memecut gua. gua kan muda lagi, nak kahwin awal duit tiada. keh3

enjoy lah gambar2 ni.versi lomo iphone dan lomo original.





ini hari sanding menyanding versi lomo original - smena 8m




ini versi aku nikahkan dikau versi lomo iphone.

*
*
*

jadi tinggallah gua seorang.meneruskan kebujangan .dan gua harap tidak abadi. kih3. tunggu la kan amira syazwani if ada jodoh? : )

No comments:

Post a Comment