Saturday, May 14, 2011

hope is the last to die.

salam alaik.

A esperanca e' a' u'ltima a morrer.
sebutlah nak sebut macammana.
nak tergeliat macammana lidah dan gusi.
maksudnya.

HOPE IS THE LAST TO DIE.

sedang bebudak asasi matriks diploma tengah sedap membongkang bangking terkontang kanting dekat rumah.gua duduk dekat kolej tengah eksaminasi besar A level.eksaminasi yang bagi impak besar sama ada gua dapat menjejak kaki ke ostrorolia ke tak.

tiga subjek . lapan paper . sebulan! gap antara satu paper memang panjang.ada yang sampai seminggu.tapi padanlah soalan susah segala bagai. gua dah lepas 2 paper. memang gua tak konfiden langsung pasal peluang gua nak dapat point2 tinggi ni.

tapi gua tetap cuba.gua taknak hampakan mak ayah gua. sebab gua tahu.

HOPE IS THE LAST TO DIE.

No comments:

Post a Comment