Tuesday, October 26, 2010

ringgit malaysia tiga puluh.

salam alaik

hati aku bara-bara sekarang.liverpool akhirnya menang and kelantan masuk final lg.agak pelik tgk budak layan piala malaysia en?sekali setahun.apa ada hal? yang menimbulkan kekerutan di dahi bila baca paper bahasa orang putih pagi td bila FAM umumkan tiket piala malaysia tahun ni dah naik harga ke rm30.naik harga akan menyebabkan naik marah.ada ke patut? bagi aku tidak.

dalam usaha FAM nak tingkat jumlah penonton ke stadium2 bola,yang pergi naikkan harga apsal? adoii.hati aku dah berbelah bagi pulak nak pg.yelah.orang kata kalau die hard fan rm100 pon pergi.tapi poket aku ni belum bercambah lagi benih2 duitnya.Alevel pon tak lepas lagi.ringgit malaysia tiga puluh bagi aku 3 set mcd atau setidaknya ilmiah sikit boleh beli ubat pensil tekan dan pemadam selain pen merah dan foolscap paper.kenapa FAM naikkan harga?kenapa?aku rasa kelantan belum ikat kontrak dengan fernando torres lagi musim ni.alex ferguson pon tak jadi coach negeri lagi.

hadoii.kalo aku duduk rumah boleh baring2 sambil makan kekacang dan dengar abang hasbullah awang comment pasal geng2 tu.kurang la percentage nak kena baling ngan botol dan kuranglah percentage tak sembahyang maghrib kes nak rebut seat sedap2.tapi kalo aku pergi boleh tgk negeri sembilan kalah.ni yang menjadi perdebatan skang.haha.aku panas r macamni.kalo ringgit malaysia tiga puluh dia bagi jersi kelantan free or bagi popcorn ke berbaloi la jugak.haih.

nak pegi ke tak nak.nak pegi ke tak nak.taknak ke nak pegi.

ole ole ole ole ,
sumbat gol , sumbat gol ,
kito anok kelate ,
bako oghe berani ,
bilo masuk padey,
kito gomo seghoti.

2 comments:

  1. easy man..kalau nak beli tiket guna duit scholar, fikirkanlah rm30 tu sebaiknya utk apa.. kalau pakai duit poket yang kau earn sendiri, pergi jela (^_^)

    ReplyDelete