Thursday, October 14, 2010

pahlawan merah.


salam alaik.

lagu profil ialah lagu puisi.tolong jangan mute.hayati.dan rasai. :P (pengaruh pertandingan lagu puisi)

aku mulakan post dengan kenyataan.aku kelantan celup.ok.bila orang tanya aku asal dari mana.aku blur.serius tahi aku blur.aku lahir di terengganu.menetap di kl sejak kecik tapi keluarga yang darahnya mengalir pure kelantan baik mak ayah sepupu sepat sepapat.oleh itu.aku kelantan celup.

ok.aku nak ckp yang aku tgh bergelora skang ni.ni kes piala malaysia.kah3.cukuplah aku membuktikan aku fan kelantan dengan pakai jersi red warrior sambil tgk kelantan belasah kl plus kat depan tv dewan makan yang tak seberapa.

ok.aku pon tgh panas.panas bila orang ckp kelantan bodoh.bagi aku ada unsur politik di situ.kenapa budak tu mesti kua dari mulut busuk dia ckp kelantan bodoh?aku tidak mahu bersifat kenegerian.cuma aku nak ckp.budak yang ckp kelantan bodoh mmg sangat bodoh dan tak layak amik Alevel.tanpa guna akal yang tuhan bagi sambil bagi auta tanpa fakta.

memang betul.kalau match kelantan.mesti gaduh.bertumbuk.sini sana.katanya orang kelantan panas baran.suka tumbuk menumbuk.aku tak kata tak.cuma bagi pendirian diri aku.kau takkan menumbuk tanpa alasan.kau tak makan kalau tak lapar.kau takkan berak kalau tak da tahi.kalau kau dihina dicaci maki diprovokasi miskin hina anak bini.melayang jugak tumbukan son goku.

kelantan bukan bodoh untuk kau canangkan.ok.esok game kelantan.tolonglah menang.aku tak kesah kalah menang.tp kepada orang melayu malaysia baik kelantan,jawa or minang.tolonglah matang sikit weh.pasal bola pon nak bernaruto luar stadium.tergelak puak2 yahudi amerika tgk kita.diorang tak yah pecahkan kita.kita pecahkan diri sendiri.

kurangkan nasionalisme.kurangkan kenegerian.itu cuba ideologi sumbangan barat untuk pecah perandakan kita.tergelak guling2 mereka tgk kita.kita? bodohkan diri sendiri.

ok.gomo kelate gomo.bye!

No comments:

Post a Comment