Monday, February 6, 2012

Tanjung Harapan.

salam alaik.

semalam gua pergi shooting dengan kawan2 di area Pulau Indah , Klang. gua harapkan kapal cruise dan juga perkampungan nelayan dan gelagat2 orang tua tengah hisap curut tepi jalan.tapi rasanya semalam nasib tak baik.kitorang salah port.yang gua jumpa di area pulau indah hanya bandar tinggal serupa cherbonyl. bangunan banyak tapi lalang pun banyak.penghuninya tiada.sampah sarap merata.dan asap2 entah dari mana.

seriusly buat gua takjub.yang Malaysia pun ada bandar tinggal macam chernobyl. haha.itulah,mungkin kitorang salah info.nak harapkan native Klang tolong.dia pun dua kali lima dengan kitorang.haha.sory Alvin.tapi diwaktu mentari mula terbenam.kitorang pergi area Tanjung Harapan , dapatla menikmati pemandangan sunset ditepi tambakan batu.







gambar di atas milik sepenuhnya Amin Jabar.gua pun sempat lah shooting dua tiga roll pakai kamera analog.tapi itulah.gua guna kamera analog.hantar kedai untuk developing.jadi makan masa.esok baru dapat.kih3.

untuk tengok album Tanjung Harapan milik Amin Jabar . klik sini  

No comments:

Post a Comment