Sunday, December 11, 2011

satu hari nanti .

salam alaik.

satu hari nanti , saya nak buat ibu bapa saya bangga ada anak yang akan menuntut ilmu di luar negara dan satu hari nanti akan membahagiakan mereka di hari tua.

satu hari nanti , saya nak buat adik beradik saya gembira ada adik bongsu yang akan post gambar2 musim sejuk dari Australia kat facebook dan satu hari nanti akan jadi adik bongsu paling ohsem dalam dunia.

satu hari nanti , saya nak buat kawan-kawan saya tersenyum bila mereka skype-ing dari jauh dengan saya dan mereka tahu saya berterima kasih kepada mereka yang byk berjasa kepada saya.

satu hari nanti , saya nak buat Nur Amira Syazwani rasa rindu menunggu kepulangan saya yang jauh dimata kerana sedang menuntut ilmu dan saya nak dia tahu , saya pun tak sabar nak balik dan jumpa dia.

oh ya, itu impian yang mungkin menjadi kenyataan dalam masa setahun yang akan datang.itu pun jika Allah mengkehendaki dan mengaturkan perjalanan hidup saya di sana.

disana? disana itu dimana?

besarnya!

di satu bahagian di atas peta Australia ini. hihihi.amin ya rabbal alamin.

peluang sudah sedia ada.tinggal aku saja yang kena tempah tiket terbang.

5 comments:

  1. aku juga pernah pikir sebegitu. Angankan sebegitu.

    ReplyDelete
  2. aku punya angan angan dua tahun akan datang..semoga Allah mempermudahkan perjalanan hidup kita untuk belajar di negara orang..amin ~

    ReplyDelete
  3. satu hari nanti kau akan jadi anas yg atas ni. and aku akan baca post kau pasal happy nya kat perantauan :)

    ReplyDelete
  4. insya Allah kita semua akan berjaya tak kira dimana kita beraa . kerana kita masih di bumi yg sama. : D

    ReplyDelete