Thursday, December 16, 2010

gua nak pegi vietnam pulak.







salam alaik.

rata-rata mereka pemain muda.
rata-rata mereka berumur 23 tahun kebawah.

negara ini tidak ada import eksport pemain.
bagi kerakyatan kepada pendatang untuk pastikan team menang.
macam gonzales dari uruguay di indonesia.
macam danial bennet , agu cashmir di singapura.

pasukan ini tidak ada pemain chelsea dan fulham macam filipina.
hanya dibarisi pemain tempatan tanah tumpah kual dal sambal.
tapi mereka dapat kalahkan team vietkong dengan jaringan yang sama.
2-0.
2-0.

gua puas hati semalam.
menjerit dari awal sampai habis.
port gua best gila betul2 belakang gendang.
gua tak beli ape2 alat menyokong.
gua cuma bawak suara garau gua.
dendang sayangkan lagu inilah barisan kita.
oh tak lupa.lilit kepala rm2 gua beli.

tapi gua dapat libas kain sarong ke udara bila malaysia gol.
puas hati.puas hati.puas hati.
lepas ni gua nak cadangkan semua orang bawak kain sarong pegi stadium.
boleh libas2 ke udara mcm helikopter.

gua rasa ada la dalam 60,000 menyerbu bukit jalil semalam.
tak sia=sia gua konvoi 3 kereta dari kepong semalam.
gua patriotik.hal apa ada?

1 comment: