Friday, December 31, 2010

anas dan dua ribu sepuluh.

salam alaik.

GOODBYE DUA KOSONG SATU KOSONG.
secara jujur , aku rasa tahun dua ribu sepuluh banyak sangat cerita sinetron yang mengcrayonkan kanvas kehidupan aku. tahun ini sangat 2 mengubah hidup aku secara total dan brutal . sangat2 emotional melankolik mencurah-curah air mata tapi sangat2 bermakna ceria gembira wow wow. korang ada pengalaman korang.aku ada pengalaman aku.pengalaman kerja selama lima bulan jual broadband , result SPM , lesen kereta , interview MARA , masuk kolej cuti , lomography , dan perkahwinan adik beradik jadi tajuk besar dalam catitan peribadi seorang anas.

satu ayat untuk tahun ini. awesome . tahun pertama tanpa baju putih seluar slack hitam dan nyanyian lagu sekolah .tahun pertama berambut panjang sakai serabai .alhamdulillah , anugerah tuhan aku dapat apa yang aku inginkan .teriak suka gembira tgk A penuh di kanan slip SPM. sains seremban kekal terbaik kebangsaan , kerja banting tulang yang dapat tampung keinginan peribadi tanpa susahkan ibu bapa , lesen P dapat ronggeng tonggeng satu K.L tapi jalan fail habis , dapat biasiswa mara tuk teruskan pengajian keenjinan , ada seorang amira yang ada bersama waktu susah senang , dapat kenal pencinta seni lomo yang tegar segar bugar , abang aku bergelar doktor , kakak aku akhirnya berkahwin , abang aku sorang lagi bertunang , aku jeles , ,malaysia menang piala , kelantan pon sama , liverpool je kecewa sikit . hik3.

yaa. dua kosong satu kosong sangat menarik. awesome wow wow . terima kasih dua kosong satu kosong .kau pergi tak kembali. tapi memori kekal di hati.


merasa jugak gua masuk paper walopon kenit ja.ekeke.gua tak cukup jambu.


jual broadband dengan gaji rm1200 seminggu.ada berani?


lomo lover yang sangat cool dan sempoi buat aku ceria tahun ini.


abang gua yang pegawai tentera laut bertunang. nanti kahwin atas kapal.hik3


budak kolej yang gila hensem dan jambu serta ayu.

dua kosong satu kosong , aku gembira . sangat2.

azam tahun baru gua.
naikan berat badan ideal tanpa meminum jusmate 5.

p/s : dude , lagi dua kali tahun baru je kat malaysia.

1 comment:

  1. woww bestnyaa. aku yang baca ni pulak yang rasa teruja. heheh

    ReplyDelete