Monday, January 28, 2013

Ketam Village Steamboat : Review

salam alaik.

Ketam Village Steamboat , Ikano Power Center .

* * *

aku ada tanya budak-budak yang dah fly, patut ke aku buat persediaan mental fizikal sedikit sebanyak. takut juga nak jejak negara orang ni. tambah-tambah bila bahasa inggeris dah ke laut.tulisan pulak bukan takat ke laut , ke planet lain dah.

aku mengharap jawapan-jawapan yang padu serta ada unsur-unsur skema sikit dan nilai-nilai usrah .tapi rata-rata mereka menjawab ,

"kau rilek je nas , rest cukup-cukup . paling penting , kau lahap la segala makanan kat Malaysia ni , kalau tidak nanti baru kau kenal erti penyesalan.kah3 "

amboi. aku sahut juga nasihat itu.

Ketam Village Steamboat 

ruang dalam Restoren.

ruang luar restoren.

single set . 

beef , mihun with tomyam.

seafood set. 

fresh food. best quality.

from another view.

"saya nak order mussel lebih"-anas . "muscle??"- amira. haha.

secret weapon. bawang goreng dalam minyak.haha.benda ni wajib di makan bersama sup. sedap !

 
individual port . so ada privasi sikit. kahkahkah.

amboi happy nya.

alien. tihii.

finish !

nak tulis review pun dah tak larat. perut dah kenyang . overall , best : ) makanan dia segar , invididual pot tu aku suka , dapat main masak-masak sendiri.kahkahkah. paling terbaik ialah bawang goreng dalam minyak tu.bila dimakan bersama sup , rasanya naik .memang sedap.bab harga pula mungkin aku kurang suka . hahaha. mohon kerajaan DS Najib dengan sokongan Datin Rosmah melancarkan Steamboat 1Malaysia (ST1M) supaya harga steamboat pun dapat rebate.

apa-apa pun , lagi dua minggu aje lebih kurang aku nak merasa makanan Malaysia ni, oh tidakk.

No comments:

Post a Comment