Wednesday, January 30, 2013

kanak-kanak.

salam alaik

aku secara personally tidak berapa gemar dengan kanak-kanak. aku tidak suka dengan persekitaran yang penuh dengna kanak-kanak . jeritan. teriakan. tangisan . aku jadi serabut. haha.

* * *

tapi aku suka untuk menjadikan kanak-kanak sebagai subjek fotografi .

kanak-kanak ni rilek je usha gadis-gadis yang lalu lalang di belakang.

 mummy, I want this . *muka comel*


 ini jenis pemalas nak jalan. kahkahkah.

 ambil angin petang.

tiba-tiba aku terfikir , dulu waktu aku kecik-kecik ada tak aku naik benda ni? kihkihkih.

aku rasa susah nak candid kanak-kanak . pertamanya kerana mereka bukan dari kalangan ahli keluarga , silap silap terkantoi dengan mak ayah dia , naya jugak. kot la parent dia ingat aku ni penculik ke apa kan. siap-siap ambil gambar senyap2 dulu sebelum aim nak culik. kahkahkah.

nasib baik shutter kamera Fujifilm x100 ni senyap . pheww.


No comments:

Post a Comment