Monday, June 14, 2010

gathering malakat






salam alaik.

malakat92.com . di kotak maya itu aku kenal ramai kawan.sangat ramai. ketika aku aku masih di tingkatan tiga . dan sekarang aku sudah 18 tahun.eyh maaf.aku masih belum cukup bulan untuk jadi dewasa.ahaha.sudah 4 tahun umurnya perkenalan ini.12 jun 2010 . muka2 yang dulu aku tengok di komputer buruk dan ada yg aku tak tahu muka langsung berjumpa bertemu bertentang bola mata di midvalley. :)

hahaha. yiah . gila lawak lah. sorylah kawan kalau aku tak cam muka korang. haha.rasa sedih bila mereka kenal aku. tapi aku sebaliknya. sory kawan. sory dan sory. aku sudah lama meninggalkan site itu. tapi pemergian aku bukan bermakna aku putus kawan dan persahabatan. bagi aku cukuplah seratus puluh yang sudah aku kenali. tapi tak mengapa. lepas ini aku kembali. ada makhluk2 kata site malakat ini merepek. ntah apa2 kenal dari maya.itu tak kena. ini tak kena. tapi percayalah. masuk sana membuatkan otak anda lagi terbuka . kenal seratus puluh spesies dan pengalaman. sepuluh ratus karakter dan peribadi. seratus sepuluh ratus cerita dan info.

aku happy. sangat2 happy. terima kasih kawan. aku hampir menang di boling .haha. cis! tapi kalah last minit.hahahaha.nanti bulan 7 jumpa lagi.aku tidak dapat menahan kegembiraan hari itu. mereka sangat cool . anda tidak percaya kawan yang anda kenal di fb zaman muda mudi dulu? ingat. yang penting dalam persabahatan ialah keikhlasan. ada itu. kekallah ikatan.berjumpa depan mata itu pasti tiba.hanya masa saja akan tentukan.

im glad to know and learn something from each all of you. satu hari nanti kita jumpa ramai2 bawak anak isteri pulak k. hahaha. nanti anak2 kita buat malakat baru. malakat15 aku andaikan 2015 ramai dah ada anak.wakakaka.aku rindukan ym cam dulu.masa akhir form 3.menunggu result PMR. sampai pukul 4 pagi chatting. dengan jiman joe jd dejay radio. dgn arianne tak abes2 gaduh bola ngan aku.jue ngan awin kuat fire org.fisa ngan stroberi dia.best best.aku rindu semua itu.ngan cong. akeem n yusz. ehemm. byk kenangan. masa itu. tak siapa pon berjumpa lg.tidak mengapa kawan.satu hari kita berjumpa . :)

Malakat92 old member.
anaz bermimpi lagi.

-jadikanlah dirimu umpama PELANGI.walau hadirnya seketika. ia menceriakan setiap kata.-

anas.
akeem.
muiz.
peng.
naqib.
fahmichi.
fawwaz.
wan faiz.
zul.
rihaz.
ariff.
dan beberapa gadis2 pemalu.wakakaka.
rusyda and the geng! :D

1 comment:

  1. hahak^^ likey..err xder butng like laa cnie..huhu
    ohh betolL mega m92 nnti jumpe rmai lg tngkp gmbr byk2 oo

    ReplyDelete