Wednesday, June 9, 2010

safety is sexy

salam alaik.

Dengarlah hai sahabat
Saat kau maksiat
Dan kau bayangkan ajal mendekat
Apa kan kau buat
Kau takkan selamat
Pasti dirimu habis dan tamat

Bukan ku suruh taat
Sebelum terlambat
Ayo sama-sama kita taubat
Dunia sesaat
Awas kau tersesat
Ingatlah masih ada akhirat

Astafighrullahal’adzim

Reff:
Ingat mati, ingat sakit
Ingatlah saat kau sulit
Ingat ingat hidup cuma satu kali

Berapa dosa kau buat
Berapa kali maksiat
Ingat ingat sobat ingatlah akhirat

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Pandanglah ke sana
Lihat yang di sana
Mereka yang terbaring di tanah
Bukankah mereka
Pernah hidup juga
Kita pun kan menyusul mereka

Astafighrullahal’adzim

lirik dia best.aku suka.aku suka.

hey ho all.safety is sexy.muahaha.apeng gelak-gelak bangang,ayu mengantuk tak tahan nak kencing,adl kriuk2 makan popcorn sorang2,burong ngan ali gay dua2 orang.muahaha.leh kata ngantuk la tgk THE KILLERS semalam.keje kissing2 je dua orang tu.takde scene laen ke.naseb baek ending dia boleh tahan la best.btw.enjoy r kua ngan korang semalam.hee.

oh ya.aku kembali.5 hari tidak mengaktifkan jiwa blogging.tenet down.modem rosak.and then balik kampung.waa.balik kampung.aku teruja bukan apa.makanan kelantan the best.sup perut n sup belut.memang peberet lah.selera makan pon naik kalau balik kelantan.

woohooo.surat cinta sudah sampai.lama aku tunggu.baru la abg posmen tu nak anta.hek3.banyak jugak kena isi.tapi takda perlakuan membunuh stem kali ni.hak3. Uitm punya lagi menyusahkan.

oh ya.aku tidak berniat post panjang.hanya mahu inform tenet aku sudah normal.tidak demam lagi.hahaha.sebelum tu.lagu waliband mmg best! ahahaha.

bye!

No comments:

Post a Comment