Saturday, December 13, 2008

jamming~

assalamualaikum semua...da lame rasenye aku x update blog aku ni..aku rase kejap..tp nampaknye mase blalu dengan kelajuan 1 terabyte per second..haizz...jamming?? da lame aku x jamming sebenarnye..rindu seh...

n aritu..aku telah berjamming buat kali pertamanya dlm cuti ni..bersama line-line up band yang baru..ahaha..bajet!..ni la muke2 mereka..aku...zul..eim..n azham...










hehe..hensem en?..yang atas skali tu je kureng sket..wahaha..sebenarnye aritu cuti..cuz keputeraan sultan selangor..so ..nak dpt tempat jamming yang bukak agk susah r..tpakse la kitorang lepak tempat jamming yg biase..walopon drum die da mcm x bentuk drum da..hentam je la...

memule kitorang igt nak maen sejam je...sume da kering..ehehe..time tu la munculnye anwar(tiada dalam gambar) die ni pemurah..wakaka...kitorang maen lagu memburu impian ..lagu dear god ,rainmaker..street of uptown. piring hitam n byk lg..feeling jugak la...hehe..anwar jd la perakam video..tp khidmat die bakal ditamatkan cuz angle die rakam hampeh!.. :P

sedar x sedar...da abis sejam...bile sejam..elektrik kat bilik tu teros off..menandakan da abis la waktu jamming...kitorang tanpe sejam silu on balek swis tu..so...2 jam la maen!..haha..maen punye maen..disebabkan da buhsan..nuaim ngan zul pon mereka la lagu...lagu pasal cekgu b.i kitorang dulu..wakaka.. miss tiang.. (liriknye terpakse dicensored) hehe...tp layan jugek..gelak2..enjoy la..azham plaks dok ketuk note drum yg same..wakaka..janji sedap..kan zam? ehehe..

da jerit2 2 jam..suare aku pon da hilang..kitorang pon da penat..lepahtu..elektrik pon mati..so..kitorang pon balek la dari tempat jamming tu..sume skali rm40..kerane adenye anwar..beban kami telah kurang..haha...x cukup dgn tu..dlm ondaway balek..die ajk lawan red alert plak..sape belanje? die jugak la..baek sungguh..

walopon game tu da klasik n berkurun lamenye..kitorang enjoy maen game tu...wakaka..x maen r dota..warcraft..red alert weh~,..hehe...lpas da maen..da tau la keputusannye...aku org petame kalah..wakaka..n kitorang pon balek dengan duit yg kering..bertambah kering lg anwar...hehe..so..satu lg hari dlm hidup aku..kenangan manis..waktu cuti~~... assalamualaikum..

sape kate kumbang x leh maen gitar..hehe... =P ni la wajah
anwar..wakaka..so...tata~~~



4 comments:

  1. ko yang nyanyi ke?
    kah kah kah

    *ketawa banyak makna*

    ReplyDelete
  2. uluh, dop tawu pun hang jamming..wow!

    ReplyDelete
  3. adoi..
    aq igt ag,ko r org prtma yg mnerangkn aq ap e2 jamming =_=

    p/s:lpr,nk roti+jam

    ReplyDelete
  4. lol
    pemurah nye kwn ko tu...>.<
    xsangka...
    ehehe..:P

    smoga happy mse cuti~

    ReplyDelete