Tuesday, February 19, 2013

safely arrived.

salam alaik.



selamat sampai di Brisbane pada 16 februari ,jam 8 waktu tempatan. ya. rasanya musim summer tak habis lagi tapi kat sini sejuk juga.sekitar 22 degree celcius. hujan tak habis-habis.

ya. aku still meng-adapt-kan diri dengan tempat ni. tak habis-habis selsema. budak-budak lain rilek je. aku rasa darah melayu sejati memang begini. hihihi.

second day dah kena culture shock. anjing tak dikenali rilek je masuk rumah. terkejut semua budak-budak berkain pelikat. kahkahkah. agak kelakar juga. dah biasa nampak kucing , tiba-tiba nampak anjing dalam rumah , ya, itu la culture-shock.

* * *

banyak nak dikongsi. mungkin di lain masa. thanks guys : )

2 comments:

  1. GOod luck Anas!
    Belajar rajin-rajin.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Minta jasa baik awak, boleh tak tolong delete first comment kat link ni : http://kumbangterbang.blogspot.com/2008/12/buaya-makan-budak-0o.html

    Comment tu comment saya, tapi gambar tu nampak tangan saya. Saya dah bertudung labuh, jadi saya taknak ada pautan gambar saya dulu2 yg tak tutup aurat. tolong ye.

    Aina Syaqilah

    ReplyDelete