Sunday, April 3, 2011

eksaminasi.

salam alaik.

button untuk eksaminasi seakan akan sudah aku tekan.aku pon tak tahu bila aku tekan.tapi hati dan perasaan ini makin hari makin debar.dua minggu lagi.aku akan menghadapi trial AS.dua minggu selepas itu.trial aku berakhir.seminggu selepas trial.dan peperiksaan sebenar bermula.aku ada lagi 5 minggu untuk melengkapkan ilmu.

kini aku seperti kembali kepada bulan 9 tahun 2009 ketika mode untuk SPM sudah terasa bahang panasnya.semakin hari aku perhatikan.pemberian kismis.kekurangan budak turun riadah.semakin ramai yang mentelaah buku dan penambahan bebudak ke surau.menampakkan tanda-tanda exam makin tiba.

aku masih tak dapat kesedaran.hah.sampai bila entah.harap-harap esok jadi hari aku.

* * *

nah.blog ini makin hari dah jadi macam diari.tunggulah aku ada idea baru.otak ini dah tertumpu pada buku.aku harap esok bila aku bukak buku.tidak buntu macam selalu.

15.here i come.

If you are competing.
you are contender.

if you are fighting.
you are fighter.

if you give up.
you are loser.

if you win.
thats not forever.

if you lose.
thats not the end.

if you fall.
you'll get stronger.

if you rise.
you'll be better.


selamat musim exam semua bebudak kolej mara seremban!

* * *

oh ya.

kepada cik jururawat nur amira syazwani :) selamat menjalani praktikal selama dua bulan di hospital kuala lumpur. i know you can do it! ;) rawat pesakit elok-elok k.heeeee.

No comments:

Post a Comment