Tuesday, September 21, 2010

awek baru sampai.





show room.bukan show off. :D
salam alaik.

*abaikan title post.propaganda.

petang tadi hujan.tapi aku tak tido.tapi aku tak study.shit.tak da guna.
petang tadi kebasahan.bukan mimpi basah ok.lari-lari seusain bolt pegi blok akademik.dengan amin.oh.aku bukan gay.bukan nak amik buku.bukan nak study.bukan nak mintak elaun.elaun dah separuh.hahaha.lari-lari pegi amik bungkusan.oh yeahhh.bukan orang bagi hadiah.bukan duit raya dari mak ayah.amik bungkusan urus niaga.urus niaga kamera.

oh yeahhh.sudah sampai.nasib baik lah sampai.aku takut gila tak sampai.yahh.dalam kesusahan jawab kimia yang aku banyak melastik jawapan tadi.terngiang-ngiang jugak aku SMENA 8M ni.haih.yahhooo.akhirnya dapat jugak lomo yang aku nak.ngahaha.zenit sudah ada adik.ohyeahh.

oh yeahh.dia bagi aku 5 filem.oh yeahhh.duit habes lagi.hahaha. :D :D ok.kini lomo boleh dibawa ke mana-mana.nak bwk zenit tu merata tak dapat lah dengan keberatan 1.3 kg.

komen :
aku beli dengan harga rm160.
dpt 5 expired filem fuji superia ISO 200.
2nd hand since smena mana ada first hand da.haha.
leather casing yang nampak montel.
viewfinder yang tak berguna rasanya.
shutter speed yang mudah disetting.
apperture dan ISO setting kat depan lens.nampak kiut.
multiple exposure! nampak gagah.
buatan USSR tahub 90an yang kukuh.

overall.aku puas hati dengan manufacturing nye.the result? haha.i want to finish up my first roll ASAP.then baru leh beragak-agak. :D :D im happy.like have new son in family.ngahaha. :D

LOMO LOMO LOMO LOMO ON!

*memang aku main-main ngan exam kali ni.sesal tak sesal.bangkit jelah.

SYAFIQ RUMZI.
kepada syafiq rumzi a.k.a apeng a.k.a budak dorm A202 . aku doakan kau kat tanah soviet tuh.dalam banyak2 orang yang bakal fly or dah fly.aku rasa aku paling terasa masa kau yang nak fly.mungkin sebab 2 tahun n hari-hari kot menatap kau dulu.haha.mean.hidup sedorm.tapi takpelah.aku menyusul kemudian.gudluck derrr.all the best.bawak balek kamera vintage byk2 nanti.kau belanja k! haha.duit yayasan terengganu byk!

3 comments: