Thursday, June 4, 2009

memory takkan hilang~


assalamualaikum.

memory x kan hilang?kalo orang yg mengenali aku,dorang sume tau aku ni amat2 menghargai kenangan2 lama aku..gambo diatas diedit oleh member aku..ahaha..walopon agk kuno care edit die..tp aku suko!!oleh tu..aku nak kongsi r beberapa je gamba dari beribu yang mewarnai hidup aku..




gamba diatas menunjukkan aksi kawan aku si zul mengangkat mah yg agk.....x kan lupe seh time ni..haha...menjerit gak r mah tu nak naik dari kolam tu...time ni form 3 aku rase..sementara tunggu result pmr..hee~~ cube teka berapa berat mah?? haha..


ni pulak "graduation day" tadika aku..muehehe..tadika pon ade graduation day..cube teka aku kat mane?? si zul yg mengangkat mah td tu barisan atas skali yg pandang bawah tu..hee~~ rindu seh zaman tadika kemas..mah yg mane pulak? mah yg barisan bawah skali plg kanan..hak3..

teringat zaman2 maen sukaneka dulu..muehehe..tiup2 belon..x lupe mase aku nangis x nak gi tadika kes mak aku x belikan aku power rangers..huahuahua..


gamba ni??? hahaha..ni time aku darjah enam beb..alim pakai songkok..lebih signifikan pasal gambo ni..gambo ni ditangkap time ari first upsr..tgk la muke kuyu ke..tebal en bibir aku?? muehehe..aku sorang je pakai tie merah time tu..bajet ketua pengawas la..tp x de la berkaliber pon..hak3..ni la zaman skola rendah aku..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

tu je la 3 gambo yg aku nak kongsi..kalo ikut belambak lg..tp laen2 kali la..hehe..igtlah..hidup ni ibarat roti,rasalah sedap tawar roti tu..sebelum ia berkulat dan rosak~

8 comments:

  1. lol
    bajet cam ade banyak pict..
    tapi skroll2..sikit jek..haha!

    muke ko darjah 6 sangat2 x leh tahan gelak..>.<
    nice edit gambo first tu.
    aku pon ske..
    memule x nampak cam edit sangat..
    tengok lame2 baru prasan
    >.<

    ReplyDelete
  2. nak letak lg..dari semase ke semase r..hik3..

    ReplyDelete
  3. yg psti anas di brisan blkg skali,
    no2 dri kiri..
    ahaks,sgt kompem!!
    chumel2 je an sume knk2 ribena tuh..
    xD

    ReplyDelete
  4. darjah 6 muka 2, comeyy~ hak9

    ReplyDelete
  5. dulu maybe comel la kot...skang??? ngahahaha

    ReplyDelete
  6. haha . ko besh en ?
    byk gmbr kenangan . aku byk yg da ilang
    sobs3 =.=

    ReplyDelete