Friday, May 3, 2013

kalau dah buta tu buta juga.

salam alaik.


kalau orang yang dilahirkan sebagai Melayu-Islam rasa iklan kat atas ni tak mende-mende , aku hanya mampu geleng kepala.

aku.tak tahu nak cakap apa dah.

* * *

"a vote for DAP = a vote for PAS"

maksudnya , jangan undi DAP . sebab undi DAP sama juga undi PAS.slogan ini memang sengaja dibuat untuk menakut-nakutkan pengundi cina dengan parti PAS , menakutkan orang cina dengan bahaya yang mereka akan dapat kalau sokong PR.orang cina tak boleh berhibur ,tak boleh itu , tak boleh ini.supaya orang cina tak undi PR yang terkandung dalamnya parti PAS.

maaf.tetapi majoriti orang cina tak pernah makan pun permainan macamni. rakyat malaysia nak politik matang . politik hujah. politik idea.

* * *
yang aku nampak sekarang BN main politik ketakutan. politik ancaman. politik prasangka. jangan undi pas , nanti ...... habisla... jangan undi dap nanti ....habisla... idea kamu mana idea kamu?bahkan semua prasangka ini sudah dijawab pun sebenarnya.

* * *

jadi apa yang aku cuba stresskan sebenarnya ni?

"kalau kau biarkan media senang-senang memijak-mijak kepala kau"

aku hanya mampu menggeleng kepala.

1 comment: