Tuesday, May 29, 2012

woah.

salam alaik.



haha. aku tak tahu la nak bagi reaksi apa.tak rasa marah langsung pun. just rasa macam woahh. that feeling when random people use your photo as their default picture .aku tak kenal kau. kau tak kenal aku.

tak rasa marah pun. nak marah buat apa. hahaha. aku tak rasa dia melakukan kesalahan. tapi just ada bibit2 senyuman juga bila tengok gambar kita diguna oleh orang yang tidak pernah kita kenali lagi ketahui.

sesungguhnya karya dan bakat itu milik tuhan seadanya. bukan milik saya. :  )

gambar asal.

model : syed alvin
pemilik topeng : amin jabar
pemilik benda warna warni : diri sendiri
film : lomo xprochrome 100
camera : Superheadz UWS (film camera)
tempat : pelabuhan klang
masa  : menjelang asar


: )

p/s : dah lama tak beranalog photography. lepas habis Alevel mungkin.
p/s : aku pun selalu juga ambil gambar dari Google. tapi lepas ni aku akan kredit dari mana sumber gambar itu.
p/s : perasaan itu bila hanya orang yang tak dikenali.kalau member2 pakai takda la rasa apa pun.

No comments:

Post a Comment