Friday, May 25, 2012

Tapak.

salam alaik.

terima kasih Puisi Jadi Senjata kerana menerima karya saya untuk diterbitkan dalam siri dua Puisi Jadi Senjata II : Demokrasi Terdera. saya anggap ini sebagai titik tolak dan tapak untuk saya bergiat lebih aktif dalam penulisan bebas.

saya tidak mampu untuk berarak di jalanan , menjerit dan bersama-sama turun kerana pelbagai keterbatasan.tapi saya tidak pernah lekang menyokong keadilan.

terima kasih!


siri baru Puisi Jadi Senjata ,


Pak A Samad Said melancarkan buku ini pada 25 Mei 2012 di program Rock The Youth.

apa itu Puisi Jadi Senjata? sila buka sini , http://puisijadisenjata.blogspot.com/

7 comments:

  1. anas,aku takut mara nampak keakftifan kau.

    ReplyDelete
  2. Lebih baik mati berdiri daripada hidup bersimpuh,,:-P

    ReplyDelete
  3. berpuisi bukan sekadar komsas bahasa melayu di peringkat sekolah menengah. puisi kini jadi rintihan rakyat yang tiada saluran menjerit.

    ReplyDelete