Wednesday, March 16, 2011

ewwww.




salam alaik.

*post ni merekodkan jumlah double u plg byk pernah gua guna walopon tak sepanjang mana.

titew awrini na cawkap pawsal pewrangai pewrangai bebudaxs sekarang ni you alls yew yang gewdikss gilew dalam taip mewnaip ni.ewww.titew pewliks bewtol lor tengoks dowrang typing.sewboleh boleh na tambah ww kat bewlakang or diwmana mana jeww lah. ewwww. apew kesh ni you all?

titew rase sewmua bewlajau huruf w masew sewkolah dulu. titew pown hewran la.titew rasa kalaw ta tambah w lagi chedap taww.tapi dowrang na jugak tambah ww. apeww kesh? apeww kesh? adew slang amewrika lawtin kew kalaw tambah w? titeww bukan la keshah pown kan apew dowrang na buat. tapi napeww mewrosakkan lagiw bahasa you alls? bahasew singkat tu biawsew lawh kawn. stawendert laa. niww duwk tambawh tambawh W kawt bewlakang tuw apew kesh ye you alls?

gewdixx gilewww taww. ewwwww. titeww na sewbot pon titeww piwkir duew kali toww. titew buwkan la gewlabah nak comdem2 dowrang.titew ta condemn pown.titew ccuma bewdoa awgar dowrangs2 ni dapat hidayah kew pangkal jalan awgar tidaks mewrosakkan lagi bawhasa.

titew ta dawpat na mewnerushkan lawgi post ni sebab titeww da pewning gileww bacew ni haa.titeww says sowyyy okeyh dear fwenn?luvv u alls~

ewwww.
ewwww.
ewwww.
gewli lah uuu.

kalo loser.kita bagi capital L.tuk sepisis ni.gua bagi capital W.

nah Woser!
lisa surihani yang pelat R pon tak macam korang. Woser!

p/s : sumpah gua tak tulis camni lagi.gua pernah tgk video inianwarhadi kat u tube pasal fenomena ni.pegilah sana tgk.ekeke
p/s : rupa rupanya mak hans isaac sama wad dengan mak gua dekat wad onkologi hukm td.sebelah katil mak gua masa tunggu nak buat kimoterapi.(bajet gua kacip ngan hans)

18 comments:

  1. AHAH.. terase comel plak post nih!! i like!! AHAHA nk bwat gak!! 'ewwwwwwww' HAHA

    ReplyDelete
  2. kitew pong gewli gilewwww. awww. haktuih tuih tuih tuih. gelimat punya geli nih. adoi.

    ReplyDelete
  3. it supposed to be 'nya' la, anwarhadi said :)

    ReplyDelete
  4. anti sungguh bahasa 'comel' neh. i pn ada jmpk blog mamat geli camni.

    ReplyDelete
  5. shhhh. you alls you alls takde kena mengena wehh.mampos aku.

    ReplyDelete
  6. ewwwwwwwwwwww.....
    geliw aww akuww nk bacew.

    ReplyDelete
  7. like sejuta~ hahaha... inilah yg ku sokong. huhuhu...bagus! bagus! hahaha...
    aku sgt anti ngn orng2 cmtu. ingat manje n comel sgt la tu.. nak termuntah je ble baca... yewwWW~

    ReplyDelete
  8. sowwwry nass..xdapet den nak bace sampai abis..
    rase macam bdk tadika jewww nak eje satu2...

    nanti buat post org tulis dgn tulisan beSaR-KeCIk pulAK ehh...bak kate adik aku yg nak amik pmr taon ni, BM fail!

    ReplyDelete
  9. korang dpt bace sampai abes pon aku da impress da. kah3.

    ReplyDelete