Wednesday, August 18, 2010

michael jordan cakap bahasa melayu.

salam alaik.
asal aku tak henti gelak ni?tolonggg.
tolonglah anak aku tak mcm ni. =.=
ini akibat makan GCB double 4 malam berturut-turut masa moreh.
salam alaik.

lokasi : aminudin.
pukul : tanye datuk harimau.
cuaca : -10 degree celcius(zero error -40 d.celcius.

sawadikap kepada firdauz faiz (aka pedos) kerana baik hati bg pinjam berukband maxis.
terima kasih kepada azrin abdul halim ( plasma , ca'in ) kerana sungguh hensem bg pinjam jugak.
macik DM kiut skali,esok lusa leh pnjam lagi.(tu cuma pembyg pantun.bkan realiti)

"weh,keje sekolah aku byk tak siap lagi beb."
kata amin arham.

hahaha.
hahahaha.
hahahahaha.

tiba2 aku terasa muda.tiba2 terasa janggut tiada di dagu.tiba2 rasa misai tak tumbuh segar.tiba2 aku rasa pakai kasut putih tak kapur.ape taknye.dah duduk kolej pon kita sume still lagi guna ayat keje sekolah.keje sekolah?.homework?asl tak dormwork.asal la tak tercipta istilah kerja kolej?apa ada kelas.assignment la beb.:P :P :P.

ok.ini assigment kolej.take note Alevel.test memanjang tu.study lah.update blog je keje.ops.terasa. :D.

aktiviti kolej selepas pukul 12.15.oeyahhh.bkan video biru atau merah ya.mereka budak baik jangan usha lama2 photo diatas.kurang pahala puasa anda.

*azrin abdul halim dan rafique musa 11.1 (bukan nama dan kelas sebenar)

p/s : kenapa DM asyik serve daging masa sahur.heee

6 comments: