Monday, December 14, 2009

KALAH?

salam alaik.

ayu oohh ayyuuu
haha.ko suke r en?patut kalah kot.sedih sial kalah ngan arsenal.poor 2nd half for liverpool.tak focus r.torres pon tak hidup.gerrard asyik jatuh plak.duuuh.1st half aku da bau kemenangan r.second half hancus.common r liverpool.aku ttp menyokongmu.dah tak psal2 kene belanje member aku.hua3.

ACCOMPLISHED!:D :D :D.
tade la susah mane tab die.
tgk sipot men cam payah.haha.

semua tentang kita

Waktu terasa, semakin berlalu,
tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada, lagi kini tawamu,
‘tuk hapuskan semua, sepi dihati

[Reff]
Ada cerita tentang aku dan dia,
dan kita bersama, saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah,
saat kita berduka, saat kita tertawa

[Interlude]

Teringat disaat, kita tertawa bersama
Ceritakan, semua tentang kita

[Reff]


yeay.intro accomplished.hueh.
eyt.heee.tetibe aku terjumpa gambo ni kt ms :
rindu siot PKBM(L).
p/s : rantai 18 aribulan.hope la taun ni best.
td tgk berita rtm 1. lelaki da maen bola jaring.hahahahah! bpk lawak syial.sumpah lawak.ewww.

No comments:

Post a Comment