Friday, September 18, 2009

R U M A H

tokcing!! cane ko nak hidup kat saser 10 hari kitorang x de..ko da la bunting..aduuhh..ini tokcing..kucin kesayangan kitorang dak kelas omega ..sape nak bg ko makan whiskas lg..sape na teman ko tido kat atas meja weh..sape na basuh berak ko weh..ahahaa..bpk tipu basuh berak..sape kate kelas x leh bela kucing? kami boleh :D :D

salam alaik.

yeay yeay yeay.aku dirumah.skali lg..dirumah..woohoo..time kaseh la kpd encik satu malaysia cuz bg cuti kat sekolah..yahoo0o0o...actually aku dibenarkan balek kol 6 pagi mulai esok..iaitu jumaat..maka kerane adrenalin aku bertiup kencang utk membau bilik aku secepat mungkin..maka.. aku terus mengekol parent aku suh amik aku malam kamis jugak! ahaha..kul 12.30 baru sampai umah..bile pk2 lek..baek aku tdo kat saser lepas uh balek awl pagi..tp seakan akan ade tarikan magnet yg suh aku balek cepat2..tiada kaitan ngan lenz law atau faraday law.lupekan mereka buat seketika..

da nak raye ke? hahaha..siyesly aku x rase sgt mood raye..tp lebih kepade mood rehatkan otak tok pecutan terakhir sebelum SPM..ya..SPM..lepas raye tinggal lg 50 hari..bessstttt sioottt =_= result trial jpns pon x dpt abes lg..BIO..tolong la cpat sket..x saba da ni..huuuu...lepas satu demi satu kekecewaan..seb bek ade BIO..i love BIO..awek baru aku..ya..name die BIOS LOGOS..

oh ye..aku dpt balek simcard aku..time kaseh kpd "ustaz" shahrul kerane bermurah ati bg balek simcard aku..tengs gak kpd fish cuz bg pinjam hp die kat aku spanjang raye ni..jasamu dikenang..kpd sume...samat ari raye..mari makan sampai buncit!! akhir kate..majulah sukan untuk negara..hehehe

p/s : duit raye pertama taun ini disumbang oleh? saser! haha tengs krane bg RM5 .akan post pasal tokcing :D :D tunggu...


akan pulang ke Kampung Ragu,Manek Urai,Kuala krai pada hari sabtu.

No comments:

Post a Comment