Monday, July 20, 2009

saya.pulang.

salam alaik.

arini aku akan pulang lg ke saser..mcm biasa2 r..lepas ni trial beb...mane x kecut usus2 aku..haha..tibe2 aku merasakan degupan jantungku seakan2 menari ballet..adoyai..apehal ngan ko ni nas..pengaruh novel r ni..haha..ke pacemaker aku ade problem..asyik degup2 kencang je dari smalam...apehal ntah...

neway..aku da btekad nak wat phtografi group..walopon aku noob lg dlm bidang ni..punye la lame aku search group kat myspace sal group fotografi..amatlah mengecewakan..so..sape2 yg ade mnat or baru nak berjinak dlm bdang ni..jom la join...warnawarnilensakami ..muehehe...apehal la anas ni..smalam aku abes bace mat som dari lat ngan jungle book dari rudyard kipling..waahh..anas da suke membaca..muehehe...mmg kene ngan imej spek tebal..

x de ape2 nak ckp kot wt mase ni...x tau bile lg leh update blog ini..aku da syg kat blog ni..huaaa...so..tata~ daaa~

No comments:

Post a Comment