Sunday, July 19, 2009

mula belajar ilmu gambargrafi

salaim alaik.

skang sume org da start blaja..tuk dak2 sbp..trial tinggal lebih kurang 17 hari lg..wuooh..gile cuak siot..tp aku? haha..serius aku ckp...bile kaki ini menjejakkan kaki ke rumah..otak ini mmg akan jadi beku n malas tuk belajar...pelik sunggoh..balek ostel laen pulak jdnye..adoyai..ade ape la kat umah aku ni..haha...

disebabkan aku mmg x de mood study kat rumah ( walopon buku berkilo-kilo aku bwk balek ) ..so..aku pon menggooglekan diri mencari info sal kamera SLR aku tu..ZENIT TTL..haha..semenjak abg aku bg aku kamera tu..aku baru snap 5 gamba..muehehe..cuak siot nak snap gambo..rase adrenaline mengalir kencang..nak tekan shutter tu punyelah..fuuh..actually aku ni x de ilme sal fotografi ni..aku just minat tangkap gambo..so lepas spm..aku akan bergiat aktif dlm bidang ni.. ( x leh blah)

seb bek lah aku ade member2 yg minat fotografi gak..awin!! haha..name ko capub kat sini..tengs to her..aku da mule bertatih dlm dunia fotografi ni..x lupe tok fahna..haha..byk gak info2 baru aku dpt dari dorang n tenet ni...so...x la aku mensiakan cuti aku ni ngan berdengkur je..muahaha..

aku dpt rasakan diri aku skang suke bace novel n story book..mengapakah? haha..padahal seblum ni aku amat anti bace novel2 ini sume..ketidak stabilan hormon kot? haha..aku nak improve english aku..tunggang langgang siot...huaarhh..exam x lame da...ok la :D sekadar mengupdatekan blog.

p/s : baru abes bace konserto terakhir..ahahahahaha

3 comments:

  1. haha
    tengkiu sebut name aku
    LOL
    gudluck weiyh

    btw
    konserto terakhir sangat best
    tapi ending x bes sangat
    haha

    ReplyDelete
  2. haha..betul2..:D :D tengs awin..nanti kite wat fotogroup... name group kite..warnawarnilensakami haha..orite?

    ReplyDelete
  3. >.<
    ku rase anaz byk ajr aku kot.
    haha.
    anyways, terharuw ah.
    congrats on ur new baby err(boy ke girl, anaz? XD)

    ReplyDelete