Sunday, January 11, 2009

seminggu di saser~

assalamualaikum w.b.t

horla~~ aku ngah outing... dapat la update blog ni kejap...sudah seminggu aku di saser..hek3...kejap tol mase belalu...huhu....ari first da start blaja! ahaha...dimulai dengan kelas PJK cikgu shahrul...dan diakhiri ngan bengkel addmath n mathmode time ari sabtu..i love addmath..hahaha..



ari sabtu ade pemilihan dikir barat..ape lg..aku join la..kalo x kita yg martabatkan seni ini..siape lg? so skang..aku da masuk team dikir saser..hahaha.. ARJUNA SUKMA..perghh.. :D



aku amat sedih tgk kekejaman israel..meremang bulu roma time imam bace qunut nazilh time smayang jumaat aritu...huhu...berjuanglah hingga syahid wahai mujahidin skalian..kita plak? ape yg kita boleh wat...boikot! boikot barang2 israel dan amerika kawan2!! doalah untuk mereka..pejuangan mereka adalah untuk kesucian islam... maggie,johnson and johnson,pepso,coke,mcd,kfc...boikot!! byk lg sebenarnye..huhu...aku nak letak video pon x leh..ade prob..siot tol..tp x pe r..same2 la bangkit..allahu akbar!

chiow~~

No comments:

Post a Comment