Sunday, January 4, 2009

post terakhir~

assalamualaikum w.b.t

buat post ku yg terakhir sebelum aku beredar pulang ke SASER..aku nak ucap terima kasih r kat sesape yg view blog yg x seberapa ini...tanpe korang...siapalah kumbang..aku nak mintak maaf salah silap aku ngan korang..kalo ade yg terasa hati..maafkanlah ye..aku hanye manusia biasa....dan tuk post yg terakhir ni..doakan la aku di SASER..aku perlukan sokongan2 kalian..n..terimlah video gelap gelemat dari aku...da la aku gelap...btambah gelap lg...lagu ni berjudul sahabat..



SAHABAT

kita terpaksa berpisah,
untuk mencapai cita-cita,
yang telah kita impikan bersama,
dari kecil hingga dewasa.

ku imbas kembali kenangan kita,
diwaktu mencari hala tuju ini,
sungguh perit tuk meninggalkan kamu,
tapi ini yang terbaik untuk kita semua

oh sahabat,
takkan melupakanmu.



keyh la teman dan taulan...tata~~

3 comments:

  1. salam..
    uhuu~sayu jee..
    anyway,skrg ni ckgu tgh membebel pe ntah kt dpn 2..waa~
    nk balek!!>.<

    ReplyDelete
  2. eh..asal background kau 'biru'..kalu aku mesti 'ijau'...tp still stylo beb..tp malangnyer..satu makluk membuatkan kite tak jadi buat band..KAH3!

    ReplyDelete
  3. anaz,,
    aku bangga ngan blog ni..
    terubat gak rndu aku kt selataners..
    aku tak kan lupa kn korang semua!!!
    saat2 manis kt kem tu pn aku tak kn lupa!!!!
    =)
    -camee,ex-sakti,ex-president prs sakti-

    ReplyDelete