Tuesday, October 22, 2013

the beauty of Brisbane.

salam alaik.

jadi hari ini seperti biasa aku akan berbasikal di petang hari, membuang lemak-lemak , menambah stamina sambil memerhati bumi orang yang dipinjamkan pada aku, hanya empat tahun.

aku suka suasana di sini , tenang. Brisbane masih sebuah bandar besar , tapi di sub-urb nya , keadaan sungguh tenang , tiada kesesakan , udara segar , kiri dan kanan penuh hijau dan tak langsung menyerabutkan kepala.

* * *
jadi hari ini aku berbasikal ke Fairfield. part yang paling aku suka bila mengayuh ialah kita boleh pandang kiri kanan , boleh selongkar tempat baru , yang tak ramai orang explore dan tahu.

dan ini yang aku jumpa.








lepas beberapa kilometer mengayuh , aku terpandang satu tanah lapang dan ada dua tiga ekor kuda yang jinak. lalu aku berhenti seketika. sebab tu aku suka berbasikal di sini. it's really ideal place to ride a bike !

and ya,kuda-kuda ni jinak sangat ! haha. ,I love the scenery and I love the environment. and maybe that's why I found Brisbane is a really good place to live , or maybe migrate one day? : P

haruslah satu gambar. hihihi.


No comments:

Post a Comment