Friday, April 26, 2013

Im back.

salam alaik.

lama sangat tidak menulis di sini. ya. sangat lama sebenarnya. aku sebenarnya berada pada satu tahap di mana , aku ada banyak sangat benda yang nak ditulis , banyak perisitiwa , banyak perkara baru, tapi oleh kerana bahan yang nak ditulis itu terlalu padat dan mampat ,

akhirnya tak tertulis. ada ayat lain yang lebih dekat dengan masyarakat kita.iaitu malas.hihi.

* * *

pada ketika ini , aku merasakan aku hanya akan menulis bila perlu. sungguh. sejak aku menulis secara suka-suka di blog ini seawal ketika di tingkatan empat sehingga kini umur aku sudah 21 tahun , niat aku menulis telah melalui satu proses evolusi. begitu juga cara dan corak penulisan.

ini post 5 tahun yang lepas , waktu aku Form 4. font warna-warna bagai. ejaan kelaut.memang lame.

kahkahkah. bila aku scroll balik archive lama-lama ni , rasa nak lempang jugak muka ni.tapi itulah evolusi , manusia akan sentiasa berubah mengikut zaman , takda manusia yang statik pada satu tahap dan tak berganjak-ganjak.

* * * 

dan haruslah berdoa supaya benda-benda yang berubah dalam diri ini ,ialah perubahan yang lebih baik.

* * * 

aku dah lost aku nak tulis apa. barai barai.one random quote ,

"we dont need transformation , we need reformation! "

ini kali lah ! 

1 comment: