Tuesday, March 16, 2010

scholar oh scholar

salam alaik.

busy siot skang ni.
ngan keje tak berhenti henti lagi jual broadband.
and di malam hari sibuk mencari lubang2 biasiswa dan penajaan.
actually aku kesian kat budak2 pedalaman sana.
result da gempak.plus sana.plus sini.
kemudahan ICT kurang.skang isi sume online.
kasihan.kasihan.
aku dah keputusan.
keputusan yang menggemparkan.
maaf biology.
aku terpaksa melupakanmu.
memandangkan ko dpt A-.
aku bagi peluang kat subjek yang lebih menyerlah.
fizik.kimia.addmath.
aku kini mencintaimu.
ahahaha.
oleh sebab aku tension naik ktm yang ari2 lembab and tak punctual.
and perkhidmatannye boleh membuatkan kedutan dan penuaan dimuka.
aku memilih MECHANICAL ENGINEERING sebagai course aku.
aku tahu.
aku tahu.
amat susah lupakan biology.
tapi aku terpaksa.
impian aku?
nak jadikan komuter kat malaysia ni sepantas komuter kat Jepun.
ahaha.
biar orang naik sume mata terbeliak cuz laju sgt.
biar orang naik tak sempat duduk dah sampai.
biar orang naik takyah himpit2 mcm tin sardin cam ayam lg.
biar orang naik tak sempat masuk pintu da tutup da.
nak sangat laju en?
padan muka!
ahahahaha.
:D :D :D
biasiswa?
aku tengok bebudak bukan main isi.
suka plak men isi2 online ni kan?
ahahaha.
aku ada jugak la isi dua tiga.
just doa kalau ada rezeki.
insya allah.

dak2 yang nak apply engineering.
take note tajaan dibawah.

MARA.JPA.TM.TNB.PETRONAS.PROTON.UEM.SHELL.SAPURA.KHAZANAH.

aku tulis je byk.
apply sikit je.
ada idea lg?
mari share.
:D :D

tahniah cuz dah dpt biasiswa SIME DARBY in nursing.
gud luck.and i will pray for your success!
proud of you babeyh!.

1 comment:

  1. yooshh! tak sabar menanti shinkansen versi malaysia >.<

    ReplyDelete