Thursday, November 12, 2009

tamat sudah dunia pelajar.

salam alaik.

suda tamat.
tamat suda.

haha.da abes weh hidup sbg seorang budak hingusan yg menteleaah buku setiap ari.
aku da jd calon weh. sijil paling maut.haha.6 ari lg.aku menunggu wahai encik spm.datanglah.tiada gentar.

arini emotional sket r.bile dok pk2.lepas ni :

-da x de r nyanyi lagu negaraku.haha.
-tiru jawapan member nak siapkan omwork.
-x de omwork da weh!!.

-da x de r ucapan time kaseh cekgu abes kelas.
-x de la telentok time cekgu ajar lg.


masa suda tiba.commonlah.aku x nak lari lg.bukan soal sedia x sedia.bukan nak kate aku da sedia.tp aku x sanggup nak tunggu lg.cepatla abes.

12 november 2009 :)

217 raksaser
mari beraksi.yiah.hahaha.

p/s : ade skola na bina tugu kalo dpt kalahkan saser.bpk taksub syial.fuuyyyooo.hahahaha


4 comments:

  1. GOD LUCK tuk batch 7th!!!
    smoga dpt mengekalkan kejayaan SASER...



    SASER NAMAMU TERATAS!...



    p/s: skol mana yg nak buat tugu klu dpt beat saser?

    ReplyDelete
  2. ade la skola sains tu.
    haha.bajet je.

    tq bro.
    doa kalian mengiringi perjalanan kami.

    ReplyDelete
  3. hahaha...biasala tue..time kita dulu pun bkn main lagi beria2 nak kalahkan TKC N sdar...berkat usaha berjaya jugak...

    so..itu yg kt kn berhati2...teruskan USAHA k..!

    ReplyDelete